Tänkaren

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Andreas - 13 september 2009 00:15

Gårdagskvällens skönaste citat från kortkvällen hos Stefan med Culle & Maria, orkar inte skriva något speciellt!


  • *Okänd* - Jag tar väl vad jag kan få!
  • Culle - Räka!
  • Culle - Jag gillar dina bröst morgonljuset, Nils!
  • Jag - För en hundring, liksom!
  • Jag - Refill, eller?


Ja, det var lite av de kommentarerna som fastnade på min näthinna från gårdagen! Skrattade så jag fick ont i magen när Culle visade vad han hade skrivit vid sitt namn. Jo, ordet RÄKA! Cool Vid mitt, Stefans & Marias namn hade han skrivit diverse andra smeknamn på män och kvinnors könsorgan. Så, jodå... Grattis, Culle! Du har just fått ett nytt smeknamn. Eller vad säger du, Räkan? Skrikandes


Nu är det snart dags, efter att det har regnat ganska länge i New York, för min favorit Caroline Wozniacki att inta courten för att spela Semifinal i US Open! Det blir trevligt att kika på den om ett tag. Skrattande


Ha en bra natt, gott folk! Tjing!

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards