Tänkaren

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Andreas - 2 september 2009 00:37

Ja, vad säger man?! ISKALLT var nog ordet jag letade efter! ^^. Det var precis vad det var tidigare ikväll för några timmar sen när jag, Culle, Maria & Stefan begav oss ut till Stjärnevik för ett kvällsdopp. Vi har ingått ett vad, vem som pallar att bada sist detta år. Jag SKA vinna den tävlingen, TRO MIG!!!


Innan dess så var det speedway från Elitserien som gällde för min del, sista omgången i grundserien skulle avgöra hur slutspelet blir utformat. Spännande var det men mina rekar på "moppen" fortsätter leverera @ Tipszonen som väntat. (a)


Innan dess idag så var det möte på AF, ett väldigt givande möte. Jag tvingades gå upp 09:15, för att sedan åka in med Culle & Maria som tog svängen förbi Tuna för lite älgsafari. Jag kan säga så mycket att jag hellre hade följt med dit, hade fått ut SÅÅÅÅ mycket mer av det ärligt talat. När jag kom till mötet som började vid 11:00, så var det information om en svetsningskurs som börjar nästa vecka. Jag var ju lite halvt ointresserad men gav det en chans. Men jag kom fram till ganska snabbt att det var inget för mig och tackade snabbt nej till erbjudandet. Jag var inte ensam om det i vilket fall. Haha.


That was my day! Nu är det snart Fredag och resa ner till Kalmar, det kan bli trevligt. Eller jag vet att det kommer bli det. Kommer dessutom bli skoj att krossa i bowling på en bana som jag aldrig lirat på. ^^.


Det var nog allt jag hade för idag.. Eller nej, jag vann första finalmatchen i bäst av tre och kan avgöra på hemmaplan och ta steget upp till Div. II på Lördag vid seger i Buzzerbeater! Alltså summa summarum, en riktigt riktigt trevlig och bra dag! Mer sånt! ;)


Tänker på dig, sötnos!

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards