Tänkaren

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Andreas - 10 september 2009 03:32


   


Har precis suttit och följt min favoritspelare i damtennisen, danska Caroline Wozniacki, när hon slog ut Melanie Oudin med 6-2, 6-2 i US Opens kvartsfinal. Wozniacki är översta bilden, otroligt vacker tjej! Slängde med en bild på hennes dubbelpartner Sorana Cirstea (Rumänien) också som inte är långt efter utseendemässigt. ;)


Ska precis sätta mig och glo på Roger Federer - Robin Söderling nu, hjärtat säger seger för "Soda", hjärnan säger slakt av "Fedde". Time will tell.


Jag, Culle & Maria var och hämta Stefan förut på sågverket utanför Vimmerby, visst är vi snälla. Han hade ju fått gå hem annars, stackaren. :( På fredag blir det ut i skogen och grilla med Culle & Maria, sista gången man ser de på ett bra tag då de drar till Norge under hösten/våren för att jobba. Jag är glad för deras skull, absolut! :) Förhoppningsvis blir det så att jag drar tillsammans med Stefan på samma äventyr längre fram i höst, vi ska börja kolla efter jobb i dagarna nu.


Nej, nu måste jag sätta mig och heja fram "Soda". Vi hörs, tjohej!

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards