Tänkaren

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Andreas - 16 januari 2009 17:28

Ja, min käre vän pallrar sig visst ända från Metropolen Gullringen till oss här i byhålan Södra Vi !!! Helt otroligt. ;)


Hans morsa slutar jobbet vid 21-tiden, så då åker han med henne hem. Blir väl rätt slapp kväll, lira lite FIFA. Se om vi blivit något bättre.


Har bettat lite pengar på Polsk ishockey ikväll av alla sporter som erbjuds. Handbolls-VM inleds dessutom, trevligt med lite stora turneringar nu. Bandy-VM drar igång under helgen också, blir nog en del tittande där. Kanske något tips också.


Ska pallra mig bort till affären också och sen möta honom. Vi hörs.


Over & Out

Av Andreas - 16 januari 2009 17:23

Örnsköldsvik IK - Ersboda SK

Innebandy, Div 1 Norra. Fredag 16/1. Spelstopp: 19.29

Spel: 2

Insats: 5/10 (medelinsats)

Odds: 2.40

Bookmaker: Svenskaspel


Fel favorit.

Fick precis ett SMS från en polare. "Ersboda 2.40 @ SvS ikväll i innebandyn. Nordicbet har 1.90 ***** tror på bra chans, defensiven har fungerat bra på slutet. Lycka till!"


***** = spelare i laget.


Lycka till ni som följer. Detta är en oerhört viktig match i botten av Div. 1 Norra, Ersboda är det bättre laget i grunden dessutom. 2.40 spelas definitivt.

Av Andreas - 16 januari 2009 12:55

...Nej, egentligen inte. Men jag kom inte i säng förrän runt 05:00 imorse, blev lite mer NHL-kikande än jag hade tänkt mig. Så jag somnade sent kan man väl kanske säga?


Först vid 01:30 var det Montreal - Nashville jag kikade på, spännande match. Hade spelat lite pengar på Montreal och de vann ju såklart som väntat. 04:00 var det dags att heja i Vancouver med Sudden och Sedintvillingarna i laget, 0-2 efter första perioden och jag var förbannat sugen på sängen, men Bomben var tvungen att göras klart, så blev lite jobb med den också. Vancouver sabbade iomed förlusten ett singelspel och en trippel där även Detroit var inblandade, de vann mot LA Kings, så nu är jag bara smått besviken på Vancouver, sämre lag får man nästan leta efter.. För haussade.. Nej, nog om sporten nu. Eller just det. Slänger med Linus Omarks mål för Luleå som han gjorde igår, SJUKT SNYGGT !!! Kolla in den..


Vad händer annars idag? Blir nog en slapp fredag. Pappas flickvän skulle komma hit och vara här under helgen, hon är en trevlig prick och Alex min bror är inte hemma, vilket gör allt så mycket skönare. Han är så jävla jobbig bara och allmänt rent störd i huvudet, skulle gärna slippa honom 24/7.


Ska höra med lille Culle om han har lust att komma hit och umgås idag, inte så troligt med tanke på att han bor i Gullringen, Sveriges Metropol!! Eller inte..


Vi hörs lite senare under dagen :)


Over & Out

Tidigare månad - Senare månad

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards