Tänkaren

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

Run for it bitch!!

Av Andreas - 12 augusti 2009 02:43

Under dagen var jag, Maria och Culle ute och fiskade i Fågelhem. Det var faktiskt ganska skönt att komma ut lite, tror jag behöver vara ute mer för tillfället. Alltid skönt att umgås med dessa två nötter.


Ja, och den enda som fick napp, det var ju Culle då. Förvisso fiskade ju inte jag något, kan ju bero på det att han var ensam om napp då med andra ord. Han fick dock aldrig upp fisken för han skulle stolt visa upp den för oss, till slut sprattlade den till och dök i igen. Var inte ledsen för det, Culle, kommer nya chanser. ;)


Det började ösregna praktiskt taget när vi var på väg tillbaka för att åka hem, mindre kul att vara dyngsur, men man torkade ju trots allt rätt snabbt så det var lugnt.


Sedan ikväll, så bestämde jag att vi skulle ta oss en löptur, jag och Maria. Vilket vi faktiskt konstigt nog också genomförde!!! Peppar, peppar! Det blev väl ca 3.5-4km, riktigt skönt och uppfriskande var det trots att man blev otroligt trött. Tror inte jag sprungit på flera år på det sättet, med tanke på mitt knä. Har inte trott att det skulle palla med kraften som krävs, men sisådär, det gjorde det. Var ruskigt skönt att rensa skallen och Maria hängde på rätt bra. ;) Förvisso, om jag ska vara ärlig, så var det jag som bad om pauser titt som tätt. ^^. Jag medger att jag är lat, men nu har vi ju bestämt att vi ska springa ett par gånger i veckan. Tror det kan bli bra! Redan imorgon eftermiddag blir det löprunda, sedan på kvällen blir det in till stan för att se "årets derby version II", Vimmerby - Gullringen. Förnedring senast på Gullemon, Gullringen har tung revansch att utkräva! Tror faktiskt de vinner denna match, blir spännande. ;)


Nej, sluta skriv nu Adde!!!! Ok, slutar väl då. ;) Tjille!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards