Tänkaren

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Då och nu..

Av Andreas - 7 augusti 2009 12:14

Hej hej!


Var ett tag sen jag "orkade" skriva ett inlägg här, men jag har mina trogna läsare ändå, konstigt nog! Det är skoj faktiskt. Vad har då hänt senaste veckan/veckorna?


Inte speciellt mycket förutom att begravningen för farmor genomfördes igår. Det var en fin ceremoni, jag grät inte alltför mycket då jag tyckte att det var mer fint än sorgligt, som tur var! Det är jag väldigt glads för! Jag kommer alltid sakna dig men livet går vidare. Vila i frid, farmor och hoppas du har det bra!


Så igår efter det, så var jag i Stjärnevik med Culle & Maria och badade på eftermiddagen. Helt ok faktiskt, Culle skar sig och Maria gav Culle ett "handjobb" men det är inte vad ni tror att jag menar. Frågan är om jag kommer berätta vad jag menar någon gång? Vi får se. ;)


Idag ska jag ska snart ut till Stjärnevik återigen, blir bad hela eftermiddagen idag också, skönt att tänka på annat om dagarna nu, lika bra faktiskt. Jag är så j-vla glad att jag har mina vänner. Tack för att ni finns!


Måste käka lite frukost nu känner jag, så får stressa på lite.


Kommer börja blogga mer frekvent nu igen, har inte "orkat" senaste tiden, kanske ni förstår.


Ha en bra dag fortsättningsvis, varmt. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards