Tänkaren

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Show me heaven!!

Av Andreas - 18 juli 2009 16:07

Precis, show me heaven! Ge mig bara en endaste liten vink, är ni snälla!


En slapp dag så här långt. Blev sent inatt, igår kväll så var det filmkväll med Maria & Culle inne i stan. Vi såg på Disaster Movie & Studio 54. Två helt olika genres, men det funkade. Trevlig kväll, först skratt, sedan fauniskhet, iaf hos "vissa". Ingen nämnd, ingen glömd ;)


Satt uppe inatt till typ 04:00, sedan somnade jag och vaknade förut av att Culle ringde mig runt 13:30, de ville ha hjälp med att räkna ut hur mycket ett V75-system skulle kosta om man streckade två hästar i varje lopp. Nyvaken så är det inte riktigt min starka sida att räkna, så det gick sådär.. Haha.


"Oh baby, baby, it's a wild world!" Oh, yes it is, mates!


Har varit ute en sväng och tittat på när Ronny & Roger vaxat & "rubbat" Ronnys bil, det var helt ok. Den glänser lite nu, men Ronny blev inte speciellt nöjd ändå med tanke på att nu syns alla stenskott på motorhuven. Haha. Det kan han gott ha. ;)


Får se vad som händer ikväll, basketmatch på Buzzerbeater är det iaf, kommer bli en klar seger så kommer ställa upp lite reservbetonat som vanligt, bäst så. Annars blir det ganska mycket betting och tips. Ska se på MLS ikväll, 19:00 redan, tidig match. Riktigt skönt att slippa sitta vaken till typ 04:00 inatt, men lär väl bli likadant som alla andra nätter om jag känner mig själv rätt. Haha.


Nej, dags att göra lite nytta. Eller nytta kanske det inte är, väntar på att Culle ska ringa mig också.


Ha en fortsatt trevlig dag, tjaoo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards