Tänkaren

Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Naturell?

Av Andreas - 15 juli 2009 22:35

En skön dag är till ända, gick upp runt 12:00, skönt att somna relativt "tidigt" natten till idag faktiskt, ca 03:00. Haha. Har fått en del gjort idag faktiskt, papper inskickade till CSN som de behövde för att överväga lite saker angående min studielånsskuld, så jag känner att jag varit duktig idag!


Sedan blev det att åka iväg och bada med Culle & Maria. Hennes pojkvän Johan & hans kompis Jim hängde med till Försjön också. Otroligt skönt att bada var det, sen hade vi det riktigt trevligt faktiskt! Kom hem för ett par timmar sen, typ två kanske? Culle hängde på så det blev lite FIFA innan han drog sig hemåt för typ 40min sen. Men han fick vända när han åkte, för han hade visst tagit fel snusdosa, MIN, så han ringde och frågade mig det! Hahaha! Så kan det gå lille vän, eller stal han den?! Det är den stora frågan i mitt huvud. ;p


Vad händer annars ikväll? Bettingmässigt en tung kväll då alla spel missade, ett par i WNBA vilket satt tungt för egen del. Men det är bara att bryta ihop och komma igen, det har man fått göra tidigare och man kommer klara av det igen. ;)


Imorgon ska jag in till farmors lägenhet och plocka hem spegeln som jag "tjingat", blir inte alltför tidigt tack och lov, måste sova ut imorgon också!! Haha. Har blivit alltför mycket sånt på senare tid, kanske ska ändra på det? Men å andra sidan, vad kan man annars göra än att sova för tillfället, tråkigt att vara vaken om man inte har något att göra så. :)


Dags för lite käk, havregrynsgröt är en stark kandidat för tillfället till min mage känner jag. Vi får se vad det blir. Kanske plitar ner något mer senare när jag är lite mättare. Ha de gött!

 
 
Elvispens moder

Elvispens moder

15 juli 2009 23:34

Jag snodde den inte. Jag låna den i fem minuter.

http://justinsane.bloggagratis.se

 
Nils

Nils

15 juli 2009 23:55

Vad gjorde du med den, egentligen?!!!!

Den grät när jag fick tillbaka den, VÅLDTOG DU DEN?!!!! HERREGUD !!!

http://mcfly.bloggagratis.se

 
Polyfaunisk ringsingnal

Polyfaunisk ringsingnal

16 juli 2009 00:17

Det är inget vi behöver ta här. Låt oss säga att vi hade det rätt så skönt iallafall, mer än så behöver jag inte säga nu.

http://justinsane.bloggagratis.se

 
Nils

Nils

16 juli 2009 00:38

Hur f-n kunde du?!!!!!

Gråter ännu !!!!

http://mcfly.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Den där marry!

16 juli 2009 14:38

Hahaha ni 2 ääär fuula!!!!! han hade haft det skönare med mig;).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards