Tänkaren

Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Slapp dag..

Av Andreas - 14 juli 2009 14:42

Tjohej igen!


Orkade inte skriva något igår kväll. Blev en tidig uppstigning för mig igår, redan klockan 10:00 var jag uppe egentligen, hängde med min pappa in till farmors gamla lägenhet, vi röjde ur lite grejer och samtidigt kollade jag efter grejer som jag kunde få användning för. Hittade en stor resväska som jag plockade på mig, den var helt inplastad så den känns som den är ny. Den kan komma till användning senare i livet när jag ska uppfylla mina drömmar om att flytta/besöka England. Sedan har jag första tjing på en spegel som sitter i hallen, den skulle passa perfekt inne hos mig, har behövt en spegel väldigt länge. Sedan har hon en spegelvägg som jag funderar på om jag inte ska försöka sätta upp i taket över sängen! ;)


Annars igår var det otroligt tråkigt, kom hem runt 15:00 och då hade jag CSN hängande runt halsen med en komplettering som skulle vara inne hos de idag (14'e Juli), så jag ringde de runt 16:15 efter att jag diskat en sväng. Trodde de stängde 16:30 som det stod på lappen de skickat ut, men inte då! Det var falsk information så jag fick höra i luren att de stängde redan vid 15:00, osis! Så jag fick inte iväg kompletteringen under gårdagen heller. Illa! Senare på kvällen blev det att dricka två goda cider som jag aldrig druckit tidigare och se på film. Det blev ganska trevligt. Har blivit för slapp om dagarna nu, måste ut och göra något!


Vad har jag gjort idag då? Jag sov ut till 14:00 ca, det var otroligt skönt då jag inte sovit länge alls senaste dagarna/veckorna! Ringde till CSN om kompletteringen för en liten stund sen och berättade hur det låg till. Sa att jag hade glömt bort att skicka in den, och drog på charmen lite. Självklart gav tjejer i andra änden med sig och sa "- Bara vi har den till Fredag så är det ok!" Herregud så charmig jag är, det blev bra det. Vad händer annars idag? Match i Buzzerbeater, toppmöte mot Conference-ledarna i den andra gruppen, blir en tuff match på bortaplan! Men det ska nog lösa sig.


Tänkte slänga upp ett par nya pics senare under dagen/kvällen också, det blir nog bra detta. Får se om Culle/Maria ringer senare också och undrar om vi ska göra något? Det visar sig nog tids nog. Ha en fortsatt trevlig dag gott folk. Tjo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards