Tänkaren

Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Filmkväll

Av Andreas - 12 juli 2009 22:14

Ikväll har det varit otroligt slappt, har dock sett årets, hittills, mest klockrena komedi! Jag får inte nog av Collegefilmer och blir lika glad varje gång det finns en ny att se, även om alla är i princip likadana, men oj vad man skrattar!


Van Wilder - Freshman Year

Denna film MÅSTE ses om man vill skratta! Tänk er själva liksom, karaktärer vid namn: "Yu Dum Fok" & "Dongmai". Den handlar om Van Wilder som ska föra traditionen vidare från tidigare släktingar som tagit studenten vid Coolidge. Det visar sig dock svårare än väntat för Van att få göra det man "ska" på ett College då det varken är tillåtet att festa, dricka eller ha sex osv. Berättar jag mer så blir det inget skoj. Jag ger lätt denna film 5/5 i betyg, men det kan bero på att jag må vara partisk och älskar dessa filmer! Så att man kan få en liten inblick i hur rolig filmen är slänger jag med trailern här nedan.


Vad blir det senare ikväll? Troligen blir det att titta på basket, WNBA-natt igen. Får se hur länge jag orkar! ;)


Har en del nya pics, men det får bli ett senare projekt att fixa upp de för just nu orkar jag verkligen inte.


Ha en fortsatt bra kväll kära läsare, nu måste jag kila! Tjo!


 
 
Ingen bild

boyswillbeboys

13 juli 2009 22:13

Rätt bra film, fast lite mer tuttar skulle inte skada! LOL

 
Nils

Nils

14 juli 2009 14:42

Sånt är aldrig fel. ;) Om du har några andra bra College-filmer att tipsa om, kan du gärna skriva här. :)

http://mcfly.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards