Tänkaren

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Trött or what?!!

Av Andreas - 10 juli 2009 10:51

Då sitter jag här.. Nyvaken.. Försovit mig (!!!).. Hur trött som helst.. "Råkade" bli sent inatt också, detta är inte bra! Men det finns ju en viss anledning att det blev lite väl sent!


Så vad betyder det nu att jag försovit mig:


1. Blir att åka in till Vimmerby med buss runt 14-tiden för att lämna papper hos AF.

2.  Att det kommer kosta mig ytterligare pengar, vilket jag egentligen inte har råd med.

3. Att jag kommer missa en hel del matcher i eftermiddag (men det kan jag leva med, har inte spelat alls mycket senaste veckorna, varit riktigt lugnt!)


 Nej, nu kanske det är dags för frukost. Känner mig som ett monster för tillfället, helt död är jag! Haha.


Ha en bra dag, skriver säkerligen ikväll igen. Vet dock inte vad jag kommer skriva om för idag kommer det bli oooootroligt tråkigt känner jag, bara vara hemma. Pallar inte det egentligen, men det får gå det också.


Over & Out


------------------------------

 Tjo!


Då har det blivit ändrade planer, Maria ringde precis och även hon hade försovit sig idag när Culle skulle hämta oss!! Så nu ska hon åka in till Vimmerby med sin farmor, så jag hänkar på där istället. Jag är ju trots allt vaken nu, så det är bra ;) Slipper man ju betala de där j-vla busspengarna också.


Hemma tidigare i eftermiddag också, känns dock inget vidare. Haha.. Blir troligen Tv-spelskväll med Maria ikväll för Culle är i Falerum med sin syster och hennes pojkvän och shoppar. Så vi får göra lite för oss själva, funkar väl också förvisso ;p Bara jag får spela mest så!!! ^^.


Måste kila, hörs senare! Tja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 december 2009 00:40

  http://eurothinker.wordpress.com   Nya bloggen, jag slutar blogga här för det finns mer funktioner på Wordpress. Ni som följer denna, inte för att jag tror någon gör det men, kan klicka er in på länken och fortsätta följa där. :) ...

Av Andreas - 8 december 2009 14:03

Ja, tjenare! "- Kan jag komma upp till dig nu?! För jag har ingenstans att ta vägen!"   HAHAHAHA!!!   Nästan så man tycker lite synd om Chris när man hörde hans sorgsna röst i telefonen! ...

Av Andreas - 4 december 2009 08:49

Ja, vad säger man?!   Jag har vaknat tidigt varje morgon denna vecka, idag för att jag somnade innan 23.00 igår kväll. Satan vad störande.. Jag vill inte gå upp klockan 07.30 en vardag, varför skulle man vilja det?! Fixa detta nu, Chris! Ge tillb...

Av Andreas - 3 december 2009 09:21

Godmorgon! Jag tror bestämt att min vän Chris gett mig morgonbloggens signatur inpräntad i skallen eller något, jag vaknar galet tidigt varje morgon nu alternativt blir väckt av någon som ringer på dörren som nyss typ! Det är väl bara ett t...

Av Andreas - 28 oktober 2009 21:02

Ja, IFK-supportrarna säger det väl. En sorgens dag för alla Hammarbyfans och klubben.   ...

Think about it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards